Sunday, June 6, 2010

Cadence clothing from San Francisco



2nd day

Cadence clothing also known as Dustin has his laboratory close to Haight street. A guide for 2nd day is "Fergus Liam Tanaka" who is the President of San Francisco Bike Messenger Association, and also sponsored by FUJI bike. Me and Tanaka met at one post street when he returned to the city from Philadelphia. I thought that he was totally Japanese guy, but he told me he has 2 bloods from Irish and Japanese. Anyways, since then, we have kept in touch each other. So, he guided us to Cadence Clothing NEW LABORATORY in the city and we had a great talk there. He has some new product coming up soon, and I am excited about it. Oh, by the way, look at Dustin's sweat parka. Can you see where the pocket is? It is right on his boobs and he actually announced itself as "boob sweat". I mean, his friend just told him that it seems he is grabbing his boobs when he puts his hands into it.

二日目は、サンフランシスコメッセンジャー協会の理事でもあるファーガス田中にガイドをしてもらいました。っていうかガイドというよりかただ一緒に遊ぼう的な。でもファーガスが色々手配してくれた人物も多くいて、とても助かりました。特にチューイとの出会いはファーガスが仕組んでくれたことは確かです。そこで、まずはMARIPOSAへファーガスをピックしに行き、それからCadence Clothingの新しいスタジオへ。最近サンフランシスコに拠点を移したとCadenceは言うけれど、まあもう5年くらい使ってるんじゃないかっていうくらい使ってるなっていう感じがしました。新しい商品がたくさんありました。まあ、それは置いといて、仕事は置いといて、世間話をたくさんしました。後にディーポさんからまた新しい商品をいただく予定であります。それよりも、ダスティンの服のポケットの位置がおかしいのに気づきましたか?ポケットが上のほうにあるのが最近のトレンド位置なんだけれど、ちょっとそれよりも上にあるので、手を入れていると胸をもんでいるように見えてしまうのが恥ずかしいだとか。それについて30分くらい田中と僕とダスティンでどう思うってな感じでもりあがっていました。楽しかったです。

No comments:

Post a Comment