Saturday, June 5, 2010

Pushbike from San Francisco



After I had a lunch with Casey, we stopped by PUSHBIKE store which is known as "Best Bike Fashion" in the bay area. Click here to view the article. One of my courier friends in San Francisco, whose name is "Sarah Murder" works as an owner there. She is well known for a great bike messenger in the world. I was really glad to see her at her shop, then we talked about what's new for the bike world and about what we can do together. Here is her pushbike blog and you are able to see more about SF culture there. WORD!

ケイシーとミッションと17thストリートにあるメキシカンの超特大ブリトーを食べてから、一緒にサンフランシスコの自転車屋を回る事になりました。昔話で盛り上がりつつ、着いたのが、僕も大尊敬する“殺し屋サラ”が店長をつとめるPUSHBIKEへ。人見知りな彼女に臆する日本人も多くいると思いますが、恐れるなかれ、あなたに一本筋の通った気持ちがあればサラはちゃんと微笑みかけてくれます。中途半端な人間であれば殺されるのは間違いないでしょう。僕はそんなサラが大好きです。なんてったって声がセクシー☆それよりも、サラのお店がなんと僕も投票を頼まれたんだけれど、ベイエリアでの自転車ファッションのナンバーワンのお店に輝きました!嬉しいかぎり。友達がどんどんと上に登るのは最高です。世間話をしながら、お別れを致しました。

No comments:

Post a Comment