Saturday, June 5, 2010

Chuey Brand from San Francisco




After I talked with Sarah Murder, we stopped by Chuey Brand Studio right next to De La Paz coffee roasting factory. By the way, I think DE LA PAZ coffee is the best in the bay. Anyways, yes, we stopped by Chuey's laboratory and studio, and I finally talked with him since I knew him when I was messenger, but somehow, we did not meet each other...I don't know why, but yeah finally.. We've got his recent and latest RAINY HAT which is not sold anywhere in Japan. Coool. Would you like to see it? here is a photo that you can see up there. We carry only 2 hats, but later on we will have them more.

プッシュバイクを出た後、みんなもご存知のChuey Brandのスタジオに行きました。DE LA PAZ coffeeの本拠地が横にあるとても面白いウェアハウス。みんながシェアをして仕事をしている最高の場所。Chueyの事は昔から知っていたが、なぜか会った事がなく、実はケイシーも会った事がなく、お互い初めましてということで、しかし、僕たちはサンフランシスコで仕事をして、暮らしていたので話がとても合い、とても盛り上がりました。そしてデラパズコーヒーの人たちともとっても仲良くなりました。ケイシーもとても喜んでおり、そんな丁寧に大人な感じでお話をしている彼らを見て、心が暖かくなりました。とっても話が盛り上がりすぎて、本来の仕事を忘れてしまっていたけれど、僕たちの事をとても気に入ってくれたらしく、そして僕たちの自転車に対するコンセプトがチューイと同じであったがために、とても良い目玉商品などを僕たちに託してくれました。チューイが言うには、最近作り始めたレイニーハットということで、僕が思うに、まだ日本には入荷してないのではないでしょうか?と思われます。もし入荷してたらごめんなさい。でもチューイの言う事を信じます。そんなレイニーハットはジーンズの薄めの生地なものと、ちょっとピクニック的なカラーの二つを用意しています。刈谷にしかないチューイの最新ハットいかがですか?

No comments:

Post a Comment